todaaaay

Har hunnit med mycket idag. Först skola och hem till Jennie och laga mat på lunchrasten, då vi kollade resaaan med. SOON BABE. Sen efter skolan åkte vi till Halmstad där vi strosade runt och bla fixade inför deras balfrisyrer. När jag kom hem så skull jag sätta på den där jääävla freebra, fattar ju ingenting. Men till slut satt den helt okej, hahaha fyfan. Så åkte vi till hon som ska sy in min balklänning och det blir nog niiiice. Nu sitter jag här o chillidillar.
Imorgon ska jag till min balfrisör, då ska vi snacka lite om mitt hår o sådära. Sen ska vi se musikarnas slutproduktion.

jag hatar att vara fattig student
men det är fest på fredag i vilket fall som helst.

Nu ska jag försöka komma på hur jag vill ha min frisyr dårå. Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0