skolan kan dööö

Jag sitter och skriver på det nationella muntliga i svenska. Det suuuger. Jag vet inte vad jag ska snacka om. Pmet skulle vart inlämnat för typ två månader sen, bra Sanna. Plus att vi ska göra det över telefon med våran lärare, palla. Jag orkar inte med skolan längre. Plus att jag mår skit typ, men okej.

NÅGOT som är bra,  men ganska stressande typ, är att balen är  på fredag (!!!!!) och studenten är nästa fredag (!!!!!). Det  är sjukt. Fattar inte hur tiden kan ha gått såhär snabbt. Dagen efter studenten drar vi alltså till Alanya och efter det är det Peace and Love som gäller. Fyfan va kul. Sen börjar jobbet direkt, och YES Malin har fått jobb i kassan på gekås, Wohoooo!

Över till svenskan igen.



svenskan kan gå o dö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0