lördag

Vilken kväll igår! Jag hade riktigt roligt.
Började med att Johanna och Frida kom hit och jag va seg som fän. Till slut kom vi iväg och kunde hämta upp sakerna vi skulle ha och så blev det käka på Donken. Vidare till Halmstad till förfesten, jag och Frida var ganska så lost men till slut hittade vi Ninos hem;) Vi förfestade och hade allmänt kul. Ölspel m.m. blev det självklart också;)
Sen vidare till stan och underbar och träffa allt folk och dansa av sig lite.
Kul kväll som fän.

Nu kom jag hem för en stund sen, har pratat med Jennie och Frida i telefon. Direkt när jag lyfter på luren när Frida ringer så knäcker sig båda två, haha vilken kväll igår:D

Idag så blir det nog grillning hemma hos Jen. Hinner inte sitta här, ska hoppa in i duschen. PUSS

 
fler bilder på saannasaanna.bilddagboken.se
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0