HELG - men no money

Wonderful day. Solen skiner och ikväll äre fest!

Igår blev det en heldag med min Jen.
Vi kollade musikarnas slutproduktion, åkte till Varberg - Jen shoppade och bjöd på fika, du är bäst! Sen kom vi hem, övningskörde, kollade film hos Annie och sen var vi med i en skräckfilm. Fyfan va rädd jag var.
När jag kom hem inatt började jag läsa Snabba Cash, har inte läst den än - fy på mig. Men grymt bra hittills, blir nog bara bättre och bättre.

Idaaag så ska det fixas en del, sen blir det som sagt party. Btw, så gick det bra hos min duktiga frisör igår, tror baluppsättningen kommer bli näääjz!

Frukost nu kanske?

Jag skulle behöva lite snabba cash, fattig som jag är.

Kommentarer
Postat av: Jenniepennie

hahah! Imorgon ska du köra igen!!

2009-05-15 @ 15:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0