härlig, solig måndag

Underbaaar dag!

Började med en gooo sovmorgon, hihi, min egna;) Sen gick jag till brandstationen typ och mötte Malin och Becca så drog vi till skolan. Två lektioner och sen vidare till farmor och farfar ♥ . Käka god mat, drack cola, solade och gick ut med söööta lilla Ruff. Vid sextiden gick jag därifrån med hunden och gick bort till Emil så stod vi och snacka en stund och sen vid åtta kom jag hem igen. Så underbart mysigt det är med hund! Ska lätt ha det när jag gift mig rikt och är den perfekta hemmafrun;) eeehehehe.

SEN när jag kom hem så käka jag, duschade och fortsatte på snabba cash. Sen blev mitt rum äntligen städat. Så sjukt skönt. Nybäddat och rent, finns inget bättre sätt att somna på! Eller jo..................höhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0